Oktober

Det var kul att träffa Das K. Han sa att han saknat mig, och att han insett det nu när vi träffats. Han sa också att han älskade mig, och att jag var hans längsta relation. Det lät lite homo, men jag sa att vi hade en trygg relation, som inte behövde vårdas så aktivt, och att det var skönt.

Vi såg ett avsnitt av The Trip, avsnittet där de dricker en drink som ser ut som slem och improviserar en scen där den ena tvingar den andre att dricka upp sitt eget slem. ”Drink it!”

Sen gick vi ut. Det låter alltid roligare än vad det egentligen är. Känns som vi kunde ha fått mycket mer för pengarna om vi gått till en restaurang istället. Nu blev det gatukioskshamburgare, och pustervik med dyrt inträde. Men det händer ingenting där. Och det händer aldrig något när vi inte är såna som är bra på att  ta kontakt med människor. Och jag vill inte ens prata med människor jag inte känner. Vi var där i knappt en timme, och sen åkte vi hem. Vi hann inte ens säga hejdå. Jag sprang till min spårvagn allt vad jag hade.

