Bolldag

30 maj 2005

das k ska flytta imorgon istället. så min dag var ganska slösad. förutom att äta en kebabtallrik hamnade jag av någon anledning i en situation där jag spelade brännboll med das k’s skolkamrater. jag fick en tennisboll i nacken. då kände jag mig inte välkommen.

sen gick vi till en bar, eller vad det nu var, det enda bra med stället var namnet, Bitter. där pratade de bara odontologiska grejer, så att jag blev helt frustrerad och uttråkad. sen började de prata om hur någon blev opererad och spydde efteråt. just då darrade mina kräkreflexer. sen när en tjej berättade om hur hon blivit översprungen av en häst kunde jag inte hålla mig för skratt. istället för att göra bort mig och skratta åt det allvarliga i situationen gick jag ut och tog frisk luft. jag som trodde att det mest pinsamma i världen var att bli överkörd av en spårvagn. nu har jag tänkt om.

jag skulle också vilja bo på tolfte våningen! jävla das k asså! då kan man ju se ner på alla!

sen åkte jag buss till stationen, och bussen tog en väg som jag aldrig åkt tidigare. jag kände mig som en turist och tyckte att göteborg fortfarande var överraskande fint. undrar om jag någonsin kommer flytta härifrån.

jag är inte säker, men dagens låt kan vara: LOKE – allt du är

jag vet inte vem/vilka det är, har bara råkat ladda ner nån gång.

