Den här dagen 2005

24 maj 2005

hon som fick låna pengar till parkeringen igår gav mig 40 kr idag. jag sa att jag inte ville ha några pengar. men då sa hon att hon skulle slå mig om jag inte tog emot, så jag tog emot. det kändes lite småländskt.

sen ringde josephine och ville fika. och jag sa ja, men kom en timme försent. det var roligt att prata med mina klasskompisar, så jag kunde inte slita mig i tid. det var lite taskigt.

eftersom jag itne vet hur man fikar som vanligt folk köpte jag en pucko, och när jag druckit upp den blev jag rastlös och ville gå. det slutade med att vi hamnade på nordstan där jag köpte hårspray och handlade på hemköp. sen skulle josephine till liseberg och sälja korv. hon gav mig gratis-biljetter, så att jag kan bli av med min lisebergsoskuld.

nu måste jag nästan till liseberg och åka berg och dalbana för att inte ha fått biljetter helt i onödan. hm.

nåja nåja.

ps.

jag köpte:
– kebabfeferoni
– oliver med ostfyllning (?)
– mamma scans pyttipanna (1kg)

nu är jag mätt som en jag vet inte vad.

köpte även två öl (en arboga och en sofiero). nu jobbar jag på att bli full och somna i tid.

imorgon borde jag börja med min inlämning. men om jag känner mig själv rätt… ja. men det vore väldigt praktiskt om jag gjorde det. snälla snälla dumma hjärna, var inte lat!

