Sakligheten

Saker jag gjort idag:

– Vaknat alldeles för sent.

– Suttit framför datorn, ca 12 timmar, and still going strong.

– Bråkat på ett macforum (med en stofil).

– Köpt ett program till datorn, som jag redan hade som piratversion, Pixelmator. Det var bra pris, + att man får nästa stora version kostnadsfritt. Det är ett program jag använder ofta, t.ex. för bilderna på den här bloggen.

– Bestämt mig för att koka pasta, för att avbryta strax innan vattnet började koka.

– Blivit sugen på pizza, men helt i onödan, då det inte finns kontanter i hushållet.

– Skrivit status update på facebook om att jag hatar gowalla!

– Önskat att det vore igår, så att jag hade öl kvar. Det var tider det.

Och ja, just det. Dagens kunskap. Det är nu vetenskapligt bevisat att de flesta normala män inte blir sexuellt upphetsade av att se sin partner gråta. Bra jobbat vetenskapsmän/kvinnor!

