Good shit!

Ytterligare en lugn dag på jobbet. I praktiken gör vi inte ett dugg. Vissa blir uttråkade, men jag tycker det är rätt gött. Det är ju mitt drömjobb, att bara sitta och rulla tummarna, och få betalt. Det är som att fuska. I’m going places, som Martin brukar säga. Jag vet inte vad jag har gjort rätt. Får passa på och njuta innan allt går åt helvete.

Höjdpunkten var ändå att någon hade bajsat sönder ena toaletten (vi har bara tre stycken, så det tog inte lång tid innan det hela uppdagades). Jag vågade inte kolla efter själv, men jag har pålitliga källor. Vi vet inte vem det är.  Man vill ju inte gärna gå runt och fråga: ”Har du bajsat sönder toaletten… i smyg?” Vissa tar säkert illa upp. Kan med säkerhet säga att det inte var jag. Nummer två på jobbet är big no no. Det sista jag hörde var att städerskan löste det hela (ho ho!). Städerskan på jobbet verkar ha ett hjärta av guld, men ett riktigt skitjobb.

På hemvägen blev det Coop. Inte särskilt rock, men det blev en del godsaker. Slutkläm: Åt helvete med Willys och andra smutsiga lågprisbutiker!

2 thoughts on “Good shit!

  1. Så du bajsar bara hemma? Ät lite katrinplommon så ska du se att det löser sig. 😀

Kommentarer inaktiverade.