Söndagskuriosa 2: iMac skeppas sent

Efter senaste månadens problem med spruckna skärmar och datorer som inte fungerar efter skeppning, har leveranstiden på 27-tummarna nu ökat till två veckor. Förvisso har den värsta vågen lagts sig, men det verkar som Apple nu på allvar ögnar igenom vad som orsakat problemen. Det här innebär med stor sannolikhet att alla som inte redan beställt får svårt att få hem en 27-tummare lagom till jul.

One thought on “Söndagskuriosa 2: iMac skeppas sent

  1. Ville bara tacka för kommentaren och säga att vi är mycket nöjda med datorn! Som min kompis sa ”Once you go mac, you never go back!” Det förvånade mig hur snabbt man vande sig vid småsakerna som att kryssen är i vänsterkant och sådana saker… Men nu försöker jag stänga av programmen i vänster kant även på jobbet där jag nog får stå ut med PC…
    Men jag kommer verkligen sprida ledordet ”Once you go mac, you never go back!” för det gäller definitivt oss!
    God Jul!

Kommentarer inaktiverade.