Tomhänt besök hos Mediamarkt

Har varit på Mediamarkt i helgen, och i Växjö av alla ställen. De hade inte någon i5:a på lager.

Om du bläddrat bland reklamhögen har du kanske uppmärksammat att Mediamarkt just nu delar upp priset på tio delar utan någon extra avgift eller ränta. Min plan var alltså att ta tillfället i akt, men det var lite väl optimistiskt. Förhoppningsvis lyckas de få in den just nu väldigt populära macmodellen innan kampanjen tar slut. Annars får man spara lite till, vilket är tråkigt! Jag vill slösa nu, säger barnet i mig!

Mediamarkt hade allt. Förutom det jag ville ha!

Det verkar inte bättre än att efterfrågan överstiger produktionstakten, då 27-tummaren med Intels i5-processor har längst leveranstid av datorerna på Apple Store, och så har det varit sedan lanseringen förra månaden ( just nu är den färdig att levereras inom 7-10 dagar).

Back to my mac... (dåliga, svengelska ordvitsar är allt jag fick
med mig från helgen)
